Seriale tv & miniserii - selecții și recomandări - vezi online pe platformele de streaming și canalele Video-on-demand din România. Topuri de popularitate, marile premii și ranking în bazele de date internaționale
B.U.G. Mafia - 40 km H
Solicitați un link
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Alte aplicații
-
show_74e3e077bb4052(448, 386);
B.U.G. Mafia - 40 km H Vezi mai multe video din Muzica »
Pentru alte trailere, vezi articolele dedicate lunilor următoare. Acces din prima pagină a blogului. Twisters Twisters Movie United States 07/10/2024 Thriller Disaster Jackpot! Jackpot! Movie United States 08/13/2024 Amazon Action The Union The Union Movie United States 08/15/2024 Netflix Action Spies Furiosa: A Mad Max Saga Movie United States 05/22/2024 Science Fiction Postapocalypse Despicable Me 4 Movie United States 06/20/2024 Animation For Boys Fly Me to the Moon Fly Me to the Moon Movie United States 07/10/2024 Apple Romance Space The Instigators The Instigators Movie United States 08/09/2024 Apple Crime Heist Alien Movie United States 05/25/1979 Science Fiction Alien Invasion Deadpool & Wolverine Movie United States 07/24/2024 Superhero Marvel Inside Out 2 Movie United States 06/11/2024 Animation For Girls Alien: Romulus Movie United States 08/14/2024 Science Fiction Alien Invasion Longlegs Movie United States 07/10/2024 Crime A Quiet Place: Day One A Quiet Place: Day ...
Rihanna You’re gonna be a shining star, fancy clothes, fancy car-ars. And then you’ll see, you’re gonna go far. Cause everyone knows, who you are-are. So live your life, ay ay ay. Instead of chasing that paper. Just live your life (Oh!), ay ay ay. Ain’t got no time for no haters. Just live your life (Oh!), ay ay ay. No telling where it’ll take you. Just live your life (Oh!), ay ay ay. Cause I’m a paper chaser. Just living my life (ay), my life (oh), my life (ay), my life (oh) Just living my life (ay), my life (oh), my life (ay), my life (oh) T.I. Nevermind what haters say, ignore them ’til they fade away. Amazing they ungreat for after all the games I gave away. Safe to say I paved the way, for you can’t get paid today. You still be wasting days away, nah had I never saved the day. Consider them my protégé, how much I think they should pay. Instead of being gracious, they violated and made you wait. I never been a hater still I love them, yeah I graze the way. Some say they so yay and ...
Serialele tv erau încă la început în anii 1960. Ele căpătaseră suficientă popularitate pentru a le fi dedicate premii majore (vezi Seriale tv câștigătoare ale Globurilor de Aur ), dar, după standardele de azi, ele se aflau încă în faza amatorismului. Niciun serial din acea perioadă nu se difuzează azi pe canalele VoD (o problemă importantă este și calitatea tehnică - de 16 ori mai mică decât standardele de azi). Totuși, unele au fost subiect de remake - cum este cazul seriei cinematografice Misiune imposibilă. Parte dintre aceste producții sunt disponibile pe Youtube (vezi linkurile de mai jos) vezi și Dosarul CULTURA - Filmul: trei părți industrie, două tehnologie și două artă Seriale TV premiate la Globurile de Aur (1960-1969): 1960: Cel mai bun serial TV - Dramatic: The Untouchables serie Cel mai bun serial TV - Comedie: The Bob Newhart Show The Bob Newhart Show 1961: Cel mai bun serial TV - Dramatic: Naked City Cel mai bun serial TV - Comedie: The D...
Comentarii
Trimiteți un comentariu